Autor |
Wiadomość |
Nestor |
Wysłany: Nie 14:02, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
Urlopy powinny byc na conajmniej 3 dni i co 7 dni i wtedy wydobycie stop i budowanie stop żeby nie było nie porozumień juz ktos to napisał.Urlop na chwilke i non stop bez sensu jeszcze troche nie bedzie kogo atakowac bo wszyscy bedą urlopy włączali |
|
Zauberin |
Wysłany: Sob 10:55, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
Alor napisał: |
Niech bedzie i 48 godzin.
Ale zobaczcie co sie dzieje - sa chwile ze polowa graczy jest na urlopie.
Buduja, wydobywaja, graja choc ich nie ma. Pojawiaja sie na 5 minut i znow urlop.
Moi drodzy to nie gra a kpina.
Puszczasz flote na kogos a on w tym momencie oglasza urlop - hahaha - to ma byc gra??? |
jeżeli flota już została puszczona na danego gracza to nie ma on prawa włączyć urlopu. a jeżeli gracz odchodzi na pare minut czy godzin niech puszcza FSa, od tego są |
|
Alor |
Wysłany: Sob 10:20, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
Niech bedzie i 48 godzin.
Ale zobaczcie co sie dzieje - sa chwile ze polowa graczy jest na urlopie.
Buduja, wydobywaja, graja choc ich nie ma. Pojawiaja sie na 5 minut i znow urlop.
Moi drodzy to nie gra a kpina.
Puszczasz flote na kogos a on w tym momencie oglasza urlop - hahaha - to ma byc gra??? |
|
Zauberin |
Wysłany: Pią 20:26, 19 Paź 2007 Temat postu: |
|
Alor napisał: |
Ja tez jestem zdania ze urlopy tylko na chwile to do du......
Jesli ktos tak gra to zaluguje na to by go pojechac.
Moja propozycja, jesli urlopy maja dobrze dzialac jest taka - na urlop bez flot w powietrzu, wszystkie budowy na 0 (czyli nic sie nie buduje), weydobycie na planetach na 0, urlop 12 godzin po jego ogloszeniu, i urlop nie mniej niz 5 dni. |
właśnie, że jeśli włącza się urlop nie powinno być żadnego wydobycia, a moim zdanie urlop powinien być włączony przynajmniej na 48 godz. |
|
vitocorleone |
Wysłany: Czw 16:09, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
lol? urlop po 12 h od ogloszenia? chyba ktos tu sie z choinki urwal... duzo lepsze rozwiazanie piotreckiego - urlop wlaczasz kiedy chcesz i min. 48 h a nie 5 dni LOL.. wydobycie standar 0 proc.. |
|
Alor |
Wysłany: Czw 13:03, 18 Paź 2007 Temat postu: |
|
Ja tez jestem zdania ze urlopy tylko na chwile to do du......
Jesli ktos tak gra to zaluguje na to by go pojechac.
Moja propozycja, jesli urlopy maja dobrze dzialac jest taka - na urlop bez flot w powietrzu, wszystkie budowy na 0 (czyli nic sie nie buduje), weydobycie na planetach na 0, urlop 12 godzin po jego ogloszeniu, i urlop nie mniej niz 5 dni. |
|
Piotrecky |
Wysłany: Wto 22:12, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
A osobiscie uwazam ze dobrze ze ten bug sie pojawił przynajmniej nieco ożywi tą grę i może nie bedzie juz takich sytuacji ze gracz odchodzac na 2 godziny od kompa włącza urlop bo nic na tym nie traci a jedynie zyskuje pewnosc ze nikt go nie zaatakuje lub ze przez 99% swojej gry jest w stanie urlopu wyłącza go tylko na czas ustawienia kolejki do budowania po czym znowu go aktywuje....
Od siebie proponowałbym takie rozwiazanie jak jest na ogame wziety urlop można wyłączyc dopiero po 48 godzinach i w tym czasie poziom wydobycia wszystkich kopalni na wszystkich planetach spada do 0%. Oraz nie można właczyc urlopy jesli flota jest w ruchu.... no to sie troszke rozpisałem |
|
kubala |
Wysłany: Wto 21:54, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
to jak to jest jestem na urlopie a za 22 minuty zostane zaatakowany cos jest nie tak |
|
kubala |
Wysłany: Pon 16:39, 15 Paź 2007 Temat postu: |
|
lipa z tym urlopem zostałem zaatakowany 2 razy wczoraj choć byłem na urlopie coś jest nie tak cała flotka poszła w ....... |
|
Plush |
Wysłany: Pon 14:12, 15 Paź 2007 Temat postu: Atak na urlopie |
|
Dzisiaj w nocy zostałem zaatakowany przez jednego z gracza choć mam włączony urlop od jakiegos czasu.Podobno miało byc to naprawione ze nie mozna atakować gracza, który ma właczony urlop. |
|